I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.21

هیون و سئونگ یئون امروز برای افتتاحیه بازی بیسبال گروه های Nexen Heroes vs LG Twins به استادیوم رفته بودن!

چقدر توی این عکس ها بهم میان!! اینطور نیس؟؟؟

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:02---6 خرداد 1394

به خدا اگه شده خودم میرم کره دست این دوتا کفتر عاشقو میذارم تو دست هم!!
هیون باهاش بهم بزنی من میدونم با توهااااااااااااااااااااا!چنتا فن روت پیاده میکنم به عمرت ندیده باشی!!!!!!!(چ دلسوز!)
وااااااااااای خیلی بهم میان نمیری هیون من به جات عاشق دوس دخترت شدم!!
پاسخ: بابا مهربون باشید! چرا همه تهدید میکنید! اصلا هیون قصد نداره یئون رو ول کنه که خخخخخ


کانمی
ساعت10:38---4 خرداد 1394
بعله ما یه ماهه توخماری موندیم داتری ادرس جدید بفرست بیاییم یا داستان بفرست برامون جییییییییییییییییغ بندرت تظاهرات نتیجه داره؟
پاسخ: اگه نتیجه داره من با صورت رنگ شده و بنر ساعت 6 دم خونتونم!


yasaman
ساعت17:15---3 خرداد 1394
نه واقعا انگار قضیه جدیه! این دختره بدجور مخ هیونو زده!!!!چه خوش خوشانشونه! ما که حسود نیستیم
چه کنیم پیر شید!هیون خوش بخت شی مادر
پاسخ: ایشالله!!!


کانمی
ساعت15:19---3 خرداد 1394
اگه سئونگ یئون اونقد خطرناکه چن روز بفرستیمش پیش دارتی و ارمی تا حساب خطرناک بودن دستش بیاد.موافقی؟
(اینم قیافه ی دارتیه)
پاسخ: اوهوم D: بعله بعله بایدم بخنده!!! مارو گذاشته تو آب نمک خودش معلوم نیس کجاس! امروز سوم بود! هفته ی دیگه دقیقا همین روز میشه 1 ماه!!!!!!!!!!!! عاقا میشه 1 ماه!!!!!!!!!!!!!!!! لااقل قسمت بعد رو باید خصوصی برای ما سه تا بفرسته! مگه نه؟؟؟


کانمی
ساعت22:53---2 خرداد 1394
این دومین باریه ک از یه دختر کره ای انقد خوشم میاد(البت همشونو دوس دارم ولی بعضیاشونو خیلی).سئونگ یئون وقتی میخنده مث عروسکا میشه.هیون هم خودش خوش قیافس.جیییییییغ خیلی بهم میان.مرسی بخاطر پستات
پاسخ: سئونگ یئون داره یکاری میکنه بیشتر از هیون دوسش داشته باشیم! خطرناکه کانمیییییی!!!!!! خواهش عزیزدلم


minhi
ساعت13:55---2 خرداد 1394
چقدر خوبن این دوتا
پاسخ: خععععععععععععععلی :)


farnaz
ساعت9:23---2 خرداد 1394
اقاااا چقد اینا خوبننن )
اما چرا هردفعه اینارو میبینم دلم واسه yongseo تنگ میشهههههه!
پاسخ: ولی اینها خیلی خوبن :))))))) خب نمیتونی بعد هر قسمت ,زوج یونگ و سوهیون رو ببینی خخخخخ خوبه ها متوجه کلی تفاوت وشباهت میشی ^^


ارورا
ساعت5:40---2 خرداد 1394
آخی خیلی بهم میان!
یونگ و سوهیون سرد بودن با هم!حتی تا آخرین لحظه!ولی این دو تا از همون اول با هم گرم گرفتن!ولی نسبت به سوهیون که شخصیتش کلا سرده!این دختره یه چیزه دیگه اس!دوست داشتنیه!هیونم دوست داره!هیونم دوستش داره!
کلا یه زوج خوشحالن!دوست دارمشون بسی!
پاسخ: دقیقا! خیلی زیاد دوست داشتنین :)


شین وو
ساعت18:15---1 خرداد 1394
عین بیسبالیست ها شده دقت کردین خیلی هیکلش به درد این کار می خوره ...
آخیییییییی عینه دوتا کفتاره عاشق می مونن...نه ببخشید کفتر منظورم بود خخخخ پیری است و هزار جور مرض خخخخخخ خیلی به هم میان
پاسخ: عاقا هیکل هیون خوب نیس ک... فوق العاده اس!!!!!! :))))) خعلی هم به هم میان خخخخخ


هانیه
ساعت13:36---1 خرداد 1394
فک کنم تو عروسکه یکی از فن هاست!! خوش به حالش!! خیلی خیلی به هم میان.خیلیییییییییییی
پاسخ: وای فکرکن!!! :) میمیره از خوشحالی اینطوری!


هادی
ساعت12:56---1 خرداد 1394
من دیشب سه قسمت 8و9و10 رو دیدم....

فهمیدم کره ای و ژاپنی و ایرانی نداره....همه جای دنیا پسرا یه %$&$

کاری که یونگ هوا تو چهل قسمت با سو هیون کرد جونگ هیون تو 10 ثانیه سر سئونگ یئون آورد خدا به این بیسباله رحم کنه
پاسخ:برادر من چرا خودتخریبی میکنی خخخخخخ الان که وی گات مرید هیون رو میبینم ,حس میکنم یونگ و سوهیون بیشتر شبیه هم خوابگاهی بودن خخخخخ


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت10:36---1 خرداد 1394
آره خیلی. این سری عکسا رو از همه عکسای کاپلیشون بیشتر دوست دارم. دختره هم خیلی کیوت شده.
این عروسکه چرا جوگیر شده؟ قیافه هیونو! واقعا هنگ کرده!خخخخخ
پاسخ: موافقم! خیلی دوست داشتنی شدن!!! قیافه هیون عالیه!!! خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com